Monday, July 4, 2011

jangan kau pergi

jgn la kau pergi
tinggal kan diri ku
sendiri jauh dari mu...

waaahh lagu yang mengisi malam2 ku...
lirik yg mmberi kesan dalam idup ku...
bait2 kata.... lirik dan suara....
tersemat di dada...
menyentuh di jiwa...

aku
rindu...
aku jua
perlu....

aku takot...

gusar dan gelisah...
meniti ari2.....
tanpa mu disisi...

ape kah ini....
yg ku nanti....

sulit... dan sukar...
perit... tapi benar....

aku rindu.....
aku perlu.....
akan kamu....

sentuh la hati....
tatkala langit mendung bertukar pelangi...

andaikata telat dan lewat..
ujan gerimis pasti bertukar lebat....

gusar....
hanya mampu melihat dari kejauhan....
tersenyum......
namun tiada kegembiraan...
cuma sepi...
sendiri....
kerana sudah terlewat lagi....

jangan la kau pergi...
aku masih mau kamu di sisi..............

No comments:

berat ideal saye!

LilySlim - Personal pictureLilySlim Fitness goals tickers LilySlim Exercise days tickers