Saturday, July 23, 2011

aku berlari....

dari kejauhan... kelihatan suatu pemandangan... yang tak mungkin akan ku lupakan....
dari kejauhan.... tersadai sebuah kisah yang sukar untuk di nyatakan....
kukuh berdiri.... tapi sepi dan sendiri.....

sering menoleh.... sering terfikir.....
ati berdegup... kencang dan laju....
setiap saat memikir kan kamu...
walau pon ku tau.... kamoo mungkin tak seperti aku....

aku berlari....
sekuat hati....
mengejar bayang2 ini......
tapi sukar untuk di dekati....
semakin ku hampiri.. semakin jauh ia pergi....

aku berlari....kuat....
aku berjaalan... penat..
kerna...
aku rindukan kamoo.. setengah mati.....
kerna...
aku sayang kan kamoo sepenuh hati.....

ketuk lah pintu itu....
aku da buka kan untuk kamoo....
bawa lah segala rasa, jiwa dan naluri.....
realiti, fantasi dan mimpi..

kerna kanvas dan warna sudah di tangan....
menunggu masa untuk di contengkan...

lagu ni menarik...
rindu kamu setengah mati..... huhuuhuu


Some people have to close their eyes to dream, with you I only have to open mine

1 comment:

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

berat ideal saye!

LilySlim - Personal pictureLilySlim Fitness goals tickers LilySlim Exercise days tickers