Thursday, April 12, 2012

Doaku Untukmu Sayang

sedap lagu ni.....

tak tau nape stiap kali dengar lagu ni...
ati saye terkenang kan awk.....

mungkin lagu ni memang untuk awk....
kan?

Doaku Untuk mu Sayang - Waliband


Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti
 

so syg......
doaku untuk mu....
semoga kamu sayangi aku seperti mana harusnya kita...
seperti aku sayangi kamu.... setiap saat dan juga waktu...

Kau mau aku apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang


walau apa jua yang kamu mau, pasti akan aku usaha,
sedaya upaya,
karna kamu satu2 nya......
insan yang bisa lembutkan hati...
yang benar2 terkesan dalan hidupku...
satu-satunya kamu.....

dan pastinya....
lagu ini...
untuk kamu...

No comments:

berat ideal saye!

LilySlim - Personal pictureLilySlim Fitness goals tickers LilySlim Exercise days tickers