Wednesday, January 11, 2012

persetankan!!!

waktu kamu cuba mencuri masa ku...
adalah waktu aku cuba mencari dan memberi apa yang kau mahu....
lengkapi dan betulkan apa yang kau tahu....

waktu kamu cuba berdiri megah dan tegak...
adalah saat waktu aku menoleh dan pergi....
tanpa ada rasa kasih di hati....
kerna aku tau.... kita tidak akan berdiri sama tinggi, duduk sama rendah.....
walau tegak aku duduk, kamu pasti akn cuba berdiri..
walau tinggi aku berdiri.. kamu pasti melompat tinggi.....

persetankan!!!

aku tidak pekak tapi kamu buta....
aku mendengar, tapi kamu tak bisa melihat...
aku nampak gerak bibir, sambil suara kuat memekik....
kamu meraba terpinga pinga... kerna segalanya kelam, gelap gelita....

dan kini......
aku tak peduli...
ikut hati mati...
ikut rasa binasa....
ikut hati dan rasa pasti sengsara......

persetankan!!

No comments:

berat ideal saye!

LilySlim - Personal pictureLilySlim Fitness goals tickers LilySlim Exercise days tickers