Wednesday, August 31, 2011

Syawal menjelma tiba....

arini 2 syawal.. so secara total aku ponteng 10 hari...
sme mcm thn2 sudah... kire maintain.. ok la tu.....

selama bulan ramadhan ni... mcm2 jadik kot...
tapi alhamdulillah... sume da setel.. n pade yg tak setel...
i hop everything's gonna b ok soon....

if to list out each and everything happened for this one whole month.....
panjang kot..... aku lak tak biase tulis pendek2.. penat lak nk type....
sooo i'll wrap up sume.....

pada yg aku da sakit kan ati nye..... aku mintak ampun dan maaf, mungkin aku tak sgaja....even if aku sgaja pon.... aku mintak maaf jugak okeh....

pada yg sengaja cari pasal ngn aku.... pon aku maafkan korng....
mgkin korg takde keje ke, saje suke2..... nk tambah dosa maki hamun bagai...
takpe jgn risau.... aku halalkan....
klu da caci cerca depan belakang aku sekali pon... aku redha jek... takpe...
aku mmg baik... redha babe....

dan pada yg mula rapat ngn aku.... please.... get to know me first before u take the turn... i dun want u to take the turn before u reach the actual junction....

dan pada yg da rapat tiba2 pergi..... takpe la.... klu betol ada ruang dalam hati ko untuk aku.... aku doakan terbukak pintu ati ko... dan ko akn dtg balik....

dan pada yg aku penah syg, yg tak pergi2 lagi nih.... aku doakan jugak ko bersabar dengan kerenah aku.... sbb aku ni flexibel.... mcm spring... leh lentur baeekk punye....

jadik.... halalkan setiap tutur kata aku.... klu penah terasa terkasar bahasa, aku mintak maaf....
klu da papa rasa tak puaiti paih nih... mai dtg jumpa aku na......... hehehe

Selamat Hari Raya Aidilifitri..
Maaf Zahir dan Batin....

tahun ni raya kat tganu.............. dan terus terang ckp... jadual kat sini takde la penuh sgt..... biase2 jek... heheheheh

yg pertama2.. malam raya....
main mercun ngn budak2 nih....

ade la dalam 49 das kat atas kepala.. tapi aku tak amik la plak gmba tuk das2 tu.... heheehhe

cuma tinggal kotak ni jek....



hari raya pertama..................
siap2 nk beraya kat area2 umah ni jek.....

 mcm biase klu balik tganu mest kn pki tudung... hehhehe


sesi bergamba ngn kazen2 n aunty aku...

haaa pilih la yg mane satu ko suke...... hihih sume single.... i mean.... single (not yet married) hahah available atau tak... wallahualam....
dah mcm2 posing dah nih.... pantang tgk kamera....



aktiviti petang....  
boring tahap gaban..... ape lagi... main carom lah!!!

 
2nd day raya.......... 
ayah ajak g openhouse umah kawan2 die.... hurmm tiada paksaan dalam memakai baju kurung... so ape lagi..... hihihi
 yg ni adik aku.... muke die je da penuh screeen..... hehehhe
hat ni adik pompuan............. da same besaq aka besaq dari aku ja... heheh

 ni dok boring gila......... tak taw nk buatpa.......... amik la gmbaq sat.... heheh
 merenyam!!!!!!!!!!!!!!

sekian tuk smpi ari raya kedua..............
sok update lagi lah...
sok ade openhouse umah mama..... hihihihi

No comments:

berat ideal saye!

LilySlim - Personal pictureLilySlim Fitness goals tickers LilySlim Exercise days tickers